perjantai 14. helmikuuta 2020

Ystäville ♥ ♥ ♥

lingonberryhouse, ystävänpäivä, kukka, flower


Suuret toiveet
Eivät toteutua voineet
En tiedä ketä kiittää
Kun tämä hyvin silti riittää

Jos mulla ei ois sua
Mulla ei ois mitään

Vaikka makaisin rannalla kultaisessa puvussa
Ja mulla ois pelkästään lottovoittajia suvussa
Vaikka kaikkialla rikkaita leikitään

Mulla ei ois sua
Mulla ei ois mitään

Maustetytöt : Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään


lingonberryhouse, ystävänpäivä, kukka, flower



Jos yhtenä aamuna rakkaani heräät
Niin etten enää ole täällä
Niin laske mun tuhkana multaan maan
Ja laula mulle vähän
Niin laske mun multaan ja siihen istuta puu
Sitä kyynelin kastele vähän

Jos ikävä painaa pääsi sun alas 
Niin puuni juurelle tuu
Sille huolesi kerro ja kastele vähän
Pian laulavat pikkuiset suut

Älä pelkoon hukkaa elämää
Se liian kallis on tuhlattavaksi
Sure ja luovu ja laula
Ja sitten elä ja naura
Vielä kerran mun luokseni tuut


Viitasen Piia : Luovu laulaen



lingonberryhouse, ystävänpäivä, kukka, flower

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti