maanantai 26. helmikuuta 2018

Minun opiskelupaikkani kotona / The place where I study at home

Vuosi sitten tammikuussa aloitin taas opiskelun työn ohella. Silloin muistan pohtineeni vieläkö minusta siihen olisi.



Olin jo leikannut talteen Viivi & Wagnerin sarjakuva klippejä, jotka varmasti tulisivat viimeistään lopputyön kirjoittamisen kohdalla ajankohtaiseksi.



Ihme kyllä, tuollaista hetkeä ei sitten kuitenkaan tullut. Tottakai lakitekstin lukeminen ei aina huvittanut ja joskus ajatukset kiersivät niin omia polkuja, että tekstiä joutui lukemaan neljäänkin kertaan.

Yllä on kuva 'työpöydästäni', jonka ääressä olen istunut useita päiviä ja loputtomia tunteja. Huomatkaa hyvin ergonominen tuoli, josta selkä todellakin kiittää..



Opiskelualue on nyt siivottu kaikesta siitä opiskelumateriaalista sekä lopputyön lähdemateriaalista, joka täytti pöydän ja puolet lattiasta. Hauskan muumi-aiheisen sarjakuvakirjoitusalustan olen joskus ostanut muistaakseni Tokmannista. 



Lopputyö tuli hyvinkin valmiiksi ennen 20.päivä maaliskuuta 2018, jonka olin laittanut itselleni päämääräksi vuosi sitten. Strategiset numerot: sivuja 118, sanoja 27491, lähteitä 113 kappaletta.



A year ago I started to study again along with my work. Here I am presenting my place to study and where I wrote my final thesis. Please see how ergonomic is the chair! Especially my lower back is complaining   :(



But I have to say that I am so happy I started to study again! It was good experiment and once again I challenged myself.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti